;
Telefoniczna Poradnia Pomocy Palącym: 801 108 108

Witam! Od stycznia nie palę. Przez pierwszy miesiąc było ok,natomiast od lutego mam zawroty głowy, uczucie bujania ciała góra-dół oraz uciski w głowie jakby słoń stawał na głowie, do tego zaczęło mi dzwonić w uszach.Zastanawiam się czy to efekt odstawienia nikotyny, dodam że nie wspomagałam się żadnymi lekami na rzucenie papierosów.Zastanawiam się czy jeżeli to objaw odstawienia nikotyny to czy można zacząć brać jakieś środki farmakologiczne antynikotynowe, żeby załagodzić objawy

Witam,
Gratuluję rzucenia palenia i wytrwałości. Objawy odstawienia papierosów utrzymują się zwykle w dużym nasileniu do ok 3-4 tygodni i po ok. 3 miesiącach ustępują. Oczywiście jest to pewne uogólnienie i u każdej osoby rzucenie palenia przebiega nieco inaczej. Opisywane przez Panią dolegliwości utrzymują się jednak zbyt długo, by wiązać je bezpośrednio z odstawieniem papierosów. Dlatego sądzę, że wskazane będzie skonsultowanie problemu z lekarzem i wykluczenie innych przyczyn, zanim zdecyduje się Pani na samodzielne leczenie.
Życzę szybkiej poprawy samopoczucia i dużo satysfakcji z rzucenia palenia
Irena Przepiórka


Back to Top ↑